Aykal yaşadım ve hala yaşıyorum canım açlıktan ölüyorum fakat 1 lokma alsam bile sanki bir dünya yemek yemişim gibi hiss ediyorum 1 yudum su bile çatlatıyo ve çıkarıyorum çıkarmasam rahatlamıyorum ve çıkardıkta yanıyor miğdem off yaa çok kötü 25 nisanı iple çekiyorum 3 ayım tamam olsun diye umudum var anca o zaman rahatlıycam