Emel2328 Aylin_16 bulantım hiç olmadı çok şükür ama benimde mide yanmam oluyor sık sık… Allah iki evladınıda sana bağışlasın biz ilk gebeliği olanlar henüz başımıza neler gelcek bilmiyoruz 😂
Aylin_16 Emel2328 Amin canımm😘benim ilk gebelikte çok mide yanmam vardı bunda da bulantı ve istifra var her hamilelik farklı diğerinde kaç şişe gaviscon bitirdiğimi sayamadım bile. Allah hepimize kolaylık versin ya evladı kucağa alınca hepsi unutuluyor sadece onun verdiği huzur kalıyo misler kokuları kalıyo onların bi anne demesi tüm çektirdiklerine iyi ki dedirtiyor 💓🥰 oyuzden sorun değil Rabbim bize bağışlasın onları
cimcimem3443 Emel2328 29+6 bende öyleyim. Dönecekken bile uyanıyorum. Bazen nedensiz uyanıyorum bazen açlıktan bazen ağrıdan. Son zamanlarımda verimli uyku geçirmek istiyordum olmayacak sanırım 🤦🏻♀️
GokAnne 24 üm bende sebepsiz uyanıp öyle bakıyorum etrafa,deliksiz uykuya hasret kaldım gerçekten. Birde değişik değişik rüyalar en başından beri peşimi bırakmıyor🙄😂