Emel2328 Kızlar 28. Haftadayız her gece kaç kere uyanıyorum bazen kas ağrısından bazen acıkıp çoğu zamansa nedensiz 🤦 deliksiz uykuya hasret kaldım şimdiden var mı benim gibi her gece en az iki kere uyanıp uyuyanlar nedeni nedir acaba 😔
Serzeyyyy Emel2328 yanlız değilsin canım 1 saat önce deli gibi uykum vardı şimdi ise hiç yokmuş gibi nedensiz uyanıyorum bende🤦♀️. 30 haftaligim bende 🥰
Zeynepdmr Emel2328 yalnız deilsin uykuya hasret kaldım valla eşimi de uyutmuyorum açtık bi film iZliyoruz 😂
damlanne Emel2328 bende 28+5 en başından beri uykuya hasret ben 🤦🏻♀️ ben lavaboya gitmekten ve sağa sola dönmekten yatamıyorum arada da agrılarım oluyor 😏 Allah yardımcımız olsun canım bunada şükür❤️
Emel2328 Elay2018 Serzeyyyy sağlıkla kucaklayın bebeklerinizi kızlar hiç umudum yok ama doğumdan önce düzelse de son rahat uykularımızı uyusak ☺️
Emel2328 Zeynepdmr bende uyandırıp duruyorum çoğu zaman yazık biz bitane doğana kadar adamlar dokuz doğurcak 😂
Serzeyyyy Emel2328 hiç düzelecek gibi durmuyor. Ahaha benim annem şey derdi böyle gece oturunca bekarken gece yatmaz gündüz kalkmaz her işin ters diye 😁
Emel2328 Serzeyyyy doğru diyomus annen bekarken işimize geliyordu gece oturup gündüz uyumak ama şimdi hiç hoşuna gitmiyo insanın 😂
Serzeyyyy Emel2328 evet pek hoş bir durum değil şu an ama elimi karnıma koydugumda kimildayisini dinleyerek uyuya kalıyorum bazen şu an kıpır kıpır. Gece saatleri tam kımıldama saati olur ya bu yüzden hoşuma da gidiyor 😌😌
Serzeyyyy Emel2328 oğlum olacak Allah nasip ederse. Bir paşa bu ya böyle bir sıkasım geliyor karnımdan doğru😌😁 sizin bebeğin cinsiyet ne kız gibi hissettim ama 😁
Emel2328 Serzeyyyy gebeligimin başından beri herkes kız dedi kız hissetti ben ve babasıda dahil 😂 ama benimde oğlum olcak allah nasip ederse 💕
Serzeyyyy Emel2328 desene küçük bir paşa da sende var. Allahım sağlıkla gelsin kız erkek fark bile etmiyor evlat olunca. Isim ne düşündün ay ben bulamadım kararsızım da 🤷♀️
Serzeyyyy Emel2328 4 5 aylıkken efe diye bulmuştuk yani sadece fikir olarak şu an hayla efe diyoruz ama çok kısa kalıyor gibime geliyor iki isimde sevmiyorum napcam bilemedim. Şu isim konusu doğurmaktan zor gibi ya
Arzuarzu Olmaazzz mı şuan olduğu gibi😀 lavabo derdine ,karnımın acıkmasına , yatış pozisyonunda dolayı oluşan nefes darlığına ooooo😂😂
Aylin_16 16+6 hamile kaldığım andan beri ağrılardan mide bulantımdan ya da sık sık tuvalete kalkmaktan ben de aynıyım normal ama ilk gebeliğim de böyleydi 🤷🏼♀️ Hele doğunca hiç uyku yok annelik böyle yapcak bişey yok
Emel2328 Aylin_16 bulantım hiç olmadı çok şükür ama benimde mide yanmam oluyor sık sık… Allah iki evladınıda sana bağışlasın biz ilk gebeliği olanlar henüz başımıza neler gelcek bilmiyoruz 😂