Giz4110 bende vuruluyorum koldan. Bana sağlık ocağı hemşiresi hep yanlış yerden vurduğu için canım yanmış meğer. Akrabamız kasa vuruyor çok tehlikeli demişti, bana gösterdi şimdi kendimiz elimizle sıkıp yapıyoruz yerini tarif edebilsem keşke şimdi hiç canım yanmıyor. Bir kişiden daha göstermesini iste ya da doktoruna sor canım.