Momsis Dygkh ben daha duymadım en son 5. haftada keseyi gördüm kalp atışı için 5inde yani bu perşembe çağırdı bende bu yüzden çok endişeleniyorum😥 Rabbim tamamına erdirsin inşallah sağlıkla kucağımıza alalım 🙏
Dygkh Momsis insallah canim guzel haberlerle gel duyarsiniz hayatinda duydugun en guzel ritim olcagina eminim 🤗🤗
RRR Bende bu postu actım bugun tesadüf sizinkinide gördüm bende on hafta olacam ve bu hafta tüm belirtilerim gitti zaten cok belirtim yoktu kasıklarım agrıyodu sadece o da gitti iyice evham oldum 😂