hande123 ArzumehmetAkdil özele gidersen lokman hekim akay şubesini tavsiye ederim adnan kaya iyi bi doktor
Merve93 ArzumehmetAkdil ben.daha once başkent uni hast gittim.haluk beye cok iydi simdide zekai tahir burak hast gidiyorum.fatma hanima oda cok iyi
baliminannesi06 ArzumehmetAkdil eğer maddi durumun varsa İrfan Tarhan a git Harika bir doktor benim hayatımı kurtardı ...
ArzumehmetAkdil Kararsiz kaldim ya Bilge hastanesine gidiyordum ama bırakıcam Etimesgut tarafında oturuyorum
Ecrininannesi06 ArzumehmetAkdil ben bilgi hastanesinde Doğum yaptım odalarının rengi iğrenç fıstık yeşili çarşaflar turuncu odayı süslüyoruz diyorlar bi çöp yapmamışlar Doğuma fotoğrafçı giriyor diyorlar orda bankoda çalışan kız o da geç kaldı Doğuma ve acayip pis kimse gelip temizlemiyor iyi ki mikrop kapmadım tavsiye etmiyorum . Arkadasım etimed de Doğum yaptı çok memnun isterseniz hocasının adını öğrenirim
Hilaldmrl ArzumehmetAkdil Canım bende etimesgutta oturuyorum 6 aylik hamileyim Özel hastane istersen Sincan Lokman Hekim Özden beyi tavsiye ederim devlet hastanesinde de batikent tarafinda ki Yenimahalle devlet hastanesi Mehmet zeki akinci ben her ikisinede gidiyorum memnunum 😊
Ceylancicekverdi Bende Lokman Hekim Akay hastanesi Adnan hocaya gidiyorum çok ilgili güleryüzlü ayrıca lakayık değil seninle güzel bir iletişim kuruyor benim 2. Gidişim çok anlayışlı bir doktor tavsiye ederim
Hazelkuru Özel EryamAn Hastanesi Ayşe Sema mutgan benim doktorum gayet iyi bide oscar bey var o daha bilgiliymiş
Ceylancicekverdi Hazelkuru ArzumehmetAkdil muayne ücreti 120 tl sanırım ben doğum sigortası yaptırdım 4.800 tl ye herşey dahil çok daha uyguna geliyor bütün tahliller ve ultrosanlar doğum vs dahil..
HaticeKbraimek Doktorum doç dr Yüksel arıkan çok ilgililer güler yüzlü espirili falan yalnız tek sıkıntı telefonunu vermiyo 😁 Hastam cok diyo
MeralB HaticeKbraimek canim ya bise sorucaktim etimed de dogum paketi gorustun mu sen . bende bi kez gittim ama simdi kesin devam edecegim bi doktor ariyorum ve sartlar uyarsa da dogum paketi dusunuyorum. Etimed de biliyormusun yeni dogan yogun bakim unitesi var mi
Ozlem13 HaticeKbraimek Yüksel hoca mükemmel güvenilir bi doktordur çok onunla çalıştım uzun bir süre hemşireyim kadın Doğum dersime de girdi birlikte çalışma fırsatı buldum Harika bir hocadır biraz değişik olsada 👍🏻😅
melek87 Ceylancicekverdi malesef ki bende sizinle aynı durumdayım😔 erken doğum riskim var devamlı yatmam gerekiyor Allah yardımcımız olsun sağlıkla zamanında alal im bebislerimizi kucaklarimiza
HaticeKbraimek Songul 82 tl muayene ücreti doğumu bilmiyorum ama Doğum paketi var onu yaptırsanız daha uyguna geliyor. Koruya gitmiştim Sincan a ona göre cok uygun fiyatları
EliFurkan Medicalpark Ahmet Suha, tek gecerim 👍 yeni tasindim ilk muayenemdi ama gerçekten cok ilgili sadece 15 dk konustuk istedigimi sordum her birini detayiyla cevapladi
HaticeKbraimek MeralB evet var canım Doğum paketi düşünmedim ya ama diğer hastanelere göre uygun fiyatı
EliFurkan ArzumehmetAkdil Muayene ucretlerini bilmiyorum, sigortadan dolayi para vermiyorum ben ama normal dogum 4.500 tlymis. Tabi ben paketler için gec kalmisim 27.haftadayim, eger sizin daha ufaksa arayip sorun paket fiyatini da verirler 😊