Ben de sabahları aç uyanıyorum. Hemen kahvaltı yapmam gerekiyor, bekletirsem midem bulanıyor sistemim alt üst oluyor. Ama ben kendim bildim bileli geç kahvaltı yapamazdım. Bazıları uyandıktan sonra 2 3 saat bekler, ben asla. En fazla 1 saat aç dururdum evlenmeden önce de.