Samiraa şimdi önereceğim şey belki çok alakasızdır ama denemeye değer bence ☺️ Benim 4 yıl olmadı bir kere düşük yaptım, eşimin de benim de hiç sorunumuz yoktu rahim filminde de tıkanıklık çıkmadı, gebe kaldığım ay eşim de ben de şekeri kesmiştik, şekerin yumurta çatlamasını engellediği gibi bişey okumuştum çünkü sonra ikiz gebelik olduğunu öğrendik 🤗