Esra_3929 walla canım burda bitane özel hastane vr battı bi iki ay oluyor geri açtılar bitane dogum dr u var ve normal dogum yptırmıyorlar. Kç tne arkadsm dogım yaptı hepsi sezeryan. Özel kliniği olnlar var onlard aynı şeklde ya bu hastanede yada aksaray yakın bi şehir e gnddriyorlarmıs. Mecburi olmak var sezeryan sırf para almak için olmak vr. Bu bahsettiğim yer niğde.