asyaa15 Muanem yaklasıyor derken randevulr iptal edildi hastnede kmse yok dr ların hic birine alınmıyor rndevu. 34+5 iz. Napalım ne edelim bilemedik. Dogum nasıl olacak hastanede bu günlerde yapanlar nasıl bi ortam var kimi alıyorlar içeri.
fatma1993 asyaa15 ayniyiz zannimca randevun ozelde mi devlette mi iotal edildi bende dun direndim hersey icin yani insan uzulmemek icin duruyor dun oyke agladim kendi kendime caresizlik me zor …dogumumuz yaklasiyr.herseytrn ote Allah var sukur …ama yyinr dohum bebegim hastane dusune dusune bir hal oldum
mhmtcnr asyaa15 Çaresiz özele gideceksin canım. Muayene de doğumlar da çok şükür devam ediyor şuan mesela benim hastanemde.
asyaa15 arslanmerve57 evet canım devlet. Walla iki hfta snra randevumdu iptal edilmiş ve hic bi doktor a randevu verilmiyor. Hastaneye de gitmedim. Aradm bugün bkılmadı bilmiyorum ne oluyor
arslanmerve57 asyaa15 özele gideceksin artık canım son zamanlar bende 36+4 haftalığım son zamanlar daha önemli
asyaa15 arslanmerve57 özel e gitsem ne ki dogum yaptıran yokki. Dogumu napacagım ki. Allahım aklım karmakarısık
Esra_3929 asyaa15 nasıl dogum yaptıran yok özeller dogum yaptırıyor ben özele gidiyorum arkadaşımda aynı perşembe dogum giricek arkadaşım bana da 7 mayısa gün verdi
asyaa15 arslanmerve57 burda bitane özel hastane var cnım onlarda direk sezeryan ypıyotlar pra için. Battı yeniden açtılar bi iki ay oldu açılalı bitane doktor varmıs sadece. Gerisi özel klinik onlardada dogum yaptıracak yerleri yok sadece muane. Bide devlet var işte oda böle
arslanmerve57 asyaa15 Doğuma mecbur alacak devlet. Sakın evde doğurmayı düşünme Allah korusun çok riskli her şey olabilir enfeksiyon bebeğin aniden kalbi nabzı yavaşlayıp durabiliyor hemen sezeryana alabiliyorlar o riski göze alma
asyaa15 fatma1993 devlet e gidiyorum cnım ordn iptal edildi. Bidaha da vermediler. Evet insanın canı sıkılıyor ama miniğimi düşününce rahatlıyorum Allah a dua ediyorum sürekli. Var bi hayır hayurlısı olsun inşallah eksiklerini internetten getirtecem onlara bakıyırum falan
asyaa15 mhmtcnr walla muaneye giderim ama doguma gitmem canım ya. Devlet illaki alıyordur dogum onca kişi npıyor ozmn. Bi sorusturmam lazım
Hazalce asyaa15 randevu almadan git benimde iptal edildi 182 aradım ve ardından hastane aradım hizmet veriyoruz aldığınız doktor izine çıkmıştır dedi sağlık bakanlığından bir uyarı gelmedi dedi ama rutin kontrolse ertele
asyaa15 Hazalce anldım cnım. 37. Haftama kdr beklerim ama bi muaneye gitmem gerekir o hfta herlde. Hadi sancıma kdr dursam diyorum ama bsey olurmu diyede tedirgin oluyorum
mhmtcnr asyaa15 Bilmem ben devlete hiç gitmedim virüsten önce de 🤷♀️ senin dediğine göre yorum yaptım 😊 Hayırlısı olsun tüm bebekler için en iyisi olsun.
Hazalce asyaa15 bakalım bende devlete yönelcem dedim virüs çıktı özel hastaneler doğum için pahalı geldi bana 36 haftada gideyim diyorum ona göre yönlendirirler heralde