Gizem_Kanat Benim dediğim de buydu işte aynısını bende yaşadım fazla artış sonrası kimyasal olduğunu öğrendim. Üzülme inşallah bir daha ki sefere daha sağlıklı bir hamilelik olur. Kadınların %90 bu durumu yaşadığını fark etmiyor demişti doktorum biz hamilelik istediğimiz için sürekli test yapıyoruz bakıyoruz bu ihtimali düşünmeyen kadınlar bu durumu yaşadığını fark edemiyor ve adet olduklarını sanıyorlar. İçin rahat olsun inşallah 😍