Merhaba hamiş hanımlar sizlere tecrubelerinize dayanarak birşey danışmak istiyorum Beta hcg degerim 26.4 cıkmıştı 2 gün sonra baktırdığımda 175 e yükselmiş sizde degerler normal mi ? Bi doktorla görüştügümde kimyasal gebelik geçire bilirsin dedi beni çok üzdü sizin fikriniz nedir 🐛👼