Didialp ben 25.haftada yavaş yavaş başladım beşli hastane çıkışları, 3 ay tulumlar,çoraplar ,zıbınlar ve pijama takımları , bitirdim. 28.haftadan sonra 6.ay tulumlar,salopetler ,alt üst takım,Agız Müslini ve normal müslinler,bornoz takımı,reflü yatağı,babynest seti(babynest,emzirme yastığı ve önlüğü,Nevresim takımı,Yastık,yorgan,Pike,alt açma,battaniye,yumurtlayan Yastık,puset minderi ve puset örtüsü)ve lohusa takımı,31.haftada göğüs pedi,emzirme sütyeni ve atleti ,omuz örtüsü,Fular,depend,küvet seti,oyuncaklı çorap,duru lavanta granül sabun aldım,bebek alt temizleme pamuğu aldım 🤷♀️Şimdi 32.haftadayım yine yavaş yavaş alıcaktım ama virüs çıkınca hızlandırdım Kargolarda iptal olur diye 🌸🙆♀️