Sakarya’da devlette doğum yapacak olan anneler. Bildiğiniz üzere virüs belası var. Ben randevu almak için günlerdir uğraşıyorum ama alamıyorum. Meğer Sakarya doğum evi kapanmış. Yani sadece acil açıkmış. Doktorlar poliklinik yapmıyormuş. Eğitim araştırma zaten sadece riskli gebeliklere bakıyor. Siz bu durumda kontroller için nereye gideceksiniz. 31 haftalık hamileyim. Özellerde muayene fiyatları ne kadar. Giden varsa yazabilir mi. Çok moralim bozuk. Sinirden stresten oturdum ağladım valla. Ne yapcam ne etcem diye☹️