denizimsi18 Asla dış etkenlere takılmam, etkilenmem, sadece arkadaşın şaşıyorum demesi hoş değil, demekki onun doktoru kiloda hassas, benim doktorum 1.78 cm gebesinin +22 ile yola devam etmesini sorun olarak görmüyor, sağlık ocağındaki ebem alman gerekiyordu aldın çok da rahat vereceksin hatta hepsini verme dedi bugün, kaldı ki sadece doktorumu dinlerim haklı olarak ❤️ Tavsiyelerinizi anlıyorum, ama inanın biz çok iyiyiz 🌸
Bu arada indeksi düzenlemek için değil, midem sussun diye aldım kiloları 😁