Olan kıyafete olsun valla ben ilk doğduğunda bebeklerin yıkanmasına aşırı ayar oluyorum. Hemşireyim bu arada bize derste öğretilen şu; Eğer annede hepatit (bulaşıcı hastalık) öyküsü varsa bebek yıkanır yada mekonyumlu(kakasınını icerde yapmis ve bulaşmış şekilde) doğduysa yıkanır onun haricinde göbek düşene kadar yenidoğan yıkanmaz. Rabbim onları zaten koruyucu bariyerle yolluyor. Hem vücut ısısı için hem de dışarıdan gelecek bakteri kaynakları için.