Merhaba kızlar 32 haftalık hamileyim, hastahane çantamı hazırladım sayılır biraz önce eltim geldi neler koydun diye sordu o da hamile çünkü. Gösterdim hepsini. Hastahane çıkışı üç tane koydum ikisi onlu biri beşli. Neyse ilk doğdunda ebelre vereceğim bebeğin ilk giyeceği kıyafetide gösterdi o takımım biraz pahalı ve kaliteli hem de en şık olanı o. Eltim bana bunu verme ebelere, bebeği çok temiz yıkamıyorlarmış benim kuzenim bebeğinde ilk giydirdiği kıyafeti çöpe atmış yarı kanlıymış bebek 🤔öyle mi oluyor gerçekten