Ebe4343 yok biz genetik yaptırmadık. Doktora sorduk eğer 1-2 deneme tutmazsa ondan sonra yaptırabilirsiniz dedi. İkili taramamda risksiz çıktı çok şükür. Bizim 20 binlira oldu ama embriyo do dunduruldu fazladan ilaçla kullandım ohss için. Eşim ameliyat oldu o yüzden çok tuttu. Normalde ilaçlarla ve hastane ücretiyle 12-13 bin tutar maksimum. Ama embriyo cozdurme, genetik test, ameliyat bunların hepsi ekstra ücret. Ama harika ilgili bur ekip. Para hiç gözümüze gelmedi ki bize fazladan bile hiç ilaç aldırmadılar. Hep hesaplayıp şu kadar alın dediler. Zaten elimize her seferinde tarihli saatli dozlu reçete verdiler 4 günde bir de kontrol vardı. Doktorun yüz ifadesinden herşeyi anlıyorsun zaten. Benim opu sonrası morali bozuktu. Senden yana bı sıkıntı yok ama sperm çıkmadı dedi. Sonra hasta odasına gelince nasıl seviniyor sperm buldular diye 🤭 kan sonucumuzdada bizim kadar sevindiler. Sizinki zordu diye