hayalsu keske Eskişehir’de olsaydınız. Benim doktorum mükemmel. Aynı şekilde embriyologu da. 5 sprem bulabildiler sattlerce uğraşmadan sonra ve 4 embriyomuz oluştu. 2 tanesi 1. Kalite, 2 tanesi 3. Kalite. Birini transfer ettiler ve ilk seferde tuttu çok şükür. Diğerlerini dondurduk ikinciye saklıyoruz 🤗 insallah güzel bir yer bulursunuz