Elifdoan bende hap olarak sabah akşam kullanıyorum ilk zamanlar bas dönmesi yapıyordu şu an alıştım bi de iyi kahvaltı yapıp içince de cok etkilemiyor akşamları da yatmaya yakın içiyorum rahat oluyor benim lekelenmem geçti ama tedbir amaclı halen içiyorum doktor bırak diyene kadar devam