Elifdoan Kızlar merhaba sabah kahverengi akıntı şikayeti ile doktorumu aradım gel bi muayene edelim dedi. Herşey yolunda dedi kalp atışını da duyduk şükür ama progestan ilacı verdi. Nasıl kullandınız, bir yan etkisi yaşadınız mı yardımcı olurmusunuz
Egeliiii Elifdoan ben ağızdan alıyorum günde 2 kere herhangi bi yan etkisi bana olmadı 8 haftadan bu yana kullanıyorum 24. Haftaya giricem yarın doğuma kadar kullanıcam
Yaman Elifdoan agiz yoluyla oluyor yan etki bas dönmesi uyku mide bulantisi oluyor bnde pek olmadi ama genelde yaticagim zaman ictim icip yat veya fitil olarakta kullanabilirsin
Mvlildz Elifdoan ben kullanıyorum canım bi hafta sabah akşam kullandım şimdi günde bi taneyr düşürdüm ama lekem yine gelmeye başladı 🤦🏻♀️ yan etkisi baş dönmesi ve uyku yapıyor oturduğum yerde bile kafamı dik tutamıyorum
Elifdoan Yaman aynen bana da fitil olarak alırsan pek yan etkisini görmezsin dedi aynı hapı hem fitil hem hap için nasıl kullanıyor karışık bir durum
Minikbirkalp Hap olarak kullandım ama gündüz kullanma çok sersemlik ve baş dönmesi yapıyor ben iki kez gündüz kullandım gözlerim bulanık görmeye başladı çok baş dönmesi yaptı doktorum bana gece yatmadan iç yat birşey olmaz dedi öyle yaptım daha olmadı baş dönmesi sersemlik öyle kullan derim
Twinksmom Elifdoan Ben o hapı hiç kullanmadım benimki jel vajinaya sıkıyorsun hiç bir sorun yaşamadım🙏
meliccccc Elifdoan vajinadan al ben hap olani kullaniyorum hap olarak aldiginda asiri uyku ve migde bulantisi bas donmesi yapiyo vajinalda bi yan etki olmuyo canm
1Anne_ Elifdoan yuvarlak beyaz kapsülde mi cnm bnmki öyleydi ağız yolu ile akşam alınıyordu ve şükür bıraktım bi de zaten ne olur ne olmaz diye verdi onu doktor benim hiç lekem falan gelmedi
Yaman Elifdoan hap yumusak tarzda ama onu bnde anlamadim ztn cok uzun sure kullanmadim onu ben 2 ay kullandim onun yerine duphaston kullandim ben
akovalardan Elifdoan ben ağızdan aldım canım ama çok zorlandım yan etkisi olarak yorgundum ve baş dönmesi oluyordu bende ayağa kalkmak bile istemiyordum geceleri de uykusuzluk çok çektim. Doktorum vajinadan alınca bu durumların olmayacağını söyledi ama ben bi türlü cesaret edipte kullanamadım vajinadan hep ağızdan aldım
Minikbirkalp Elifdoan dediğim gibi kullanırsan yanetkisini farketmedim uyuyor olacaksın ztn gece boyu ben hiç zorluk çekmedim iki ay kullandım
Melisahinn Elifdoan canım bende 2 gün önce kullanmaya başladım hap veya fitil olarak kullanabilirsin dedi doktorum fitil daha sağlıklıymış sanırım emilimi direk geçtiği için hap olarak kullanılınca yan etkisi çok fazla
Sahinftma Elifdoan 28 haftalık ikizlerime hamileyim henüz yeni kullanmaya başladım vajinadan kullanıyorum üstüne basa basa vajinadan kullanmam gerektiğini söyledi doktorum erken doğum olmaması adına önlem alıyor