XveAnnesi Sara dün doktor a gittim dönmüş bizimki bi dakika durmuyo benim ki sizinkilerde öyle mi sag tarafım göctü artık gündüzleri cok hareketli gece tık yok
Sara XveAnnesi Bende oyle cook haraketli degil kendi saatlari var o vakit oldugunda))haraket ediyo😁😁😁
Esranur Sara besigini arabasini hastane cikislarini emzigi biberonunu aldm deterjanini aldm giysilerini anmler aliyo zaten gordukce bnde aliyorum bezi ve kendi ihtiyaclarim kaldi onlarda onumuzdeki ay halletcem ins
Zely35 Neslihannteo aramızda pek fark yokmuş bende 31+4. Ama bu hafta dolabını yerleştirmeyi düşünüyorum, öbür hafta da hastane çantasını hazırlayım diyorum Allah nasip ederse
Neslihannteo Zely35 bizim çoğu kiyafetlerimiz alindi ama elimize ulasmadi gelince bende hazirlamayi düşünüyorum halamiz teyzemiz yollayacak bakalim