Arya92 Sara ay ilk gebe derken gebeliğimi ilk öğrendiğimde canım.simdi yine ağrım hortladi😂ilk gebe yazınca evet sanki ikinci gebeliğim gibi olmus
Sara Yusufveannesi Bende her zaman 😂😂ustumu ortmuyorum hemde))karni acik yatiyorum onda sabahlar oyle oluyom 😬😬qarip biriisyim😂😂😂😂o yuzden oyle dedim
Aslihusein Sara Benimde Doğum pozisyonunda çok şükür değişmezse tabi 29 haftalık olduk bugün sağ kasığımla vajina üstüm çok ağrıyor yürüyünce sağ sola dönünce sadece sıkıntımız bu şuan😒
Sara Aslihusein Insallah deyısmez.☺☺☺☺Allah yardımcımız olsun cabuk vakıtlerımız yakınlassın)))Cunkı bazen agrılar ınsanı delırtıyo 🙊🙊🙊
Ekksl Sara Bende de birkaç gün önce oldu aynı durum. Hemen lavaboya kostum cok az sekilde su gibi berrak ufak bi akıntı gelmişti