ozlmgull zeyzey95 iyi bar bir sorun cıkmasında :) bakalım ben be zaman görucem bebişi benim ki daha 3.5 haftalık falanmıs doktorun tahmınıne göre
ozlmgull meliccccc heryerde bir söylenti malesef.. aslında akışına bırakmak lazım sanırım birazda böyle şeyleri cok kurcalamamak lazım ama ilk olunca bu pek mümkün olmuyır
CimnazMusaferova ozlmgull kac haftalik hamilelik?bende 5 haftalikde kese gorunmuwdu ama 7 haftaya kadar bile gozukmeye bilir
ozlmgull CimnazMusaferova valla 3.5 haftalık falan dedi doktor bide cok hafif peçereye lekelenme gelıyormu normal mi bilmiyorum
CimnazMusaferova ozlmgull evet canim.Normal ola bilir.Cogusunda leke geliyor.Bende gelmedi ama ablamda ve arkadawlarimda gelmiwdi.
CimnazMusaferova ozlmgull telefon numarasi varsa doktorunun ara canim.Yardim etmeli sana.Ne olur olsu .Hastane caliwmiyorsa kendisi gelmeli aslinda
ozlmgull CimnazMusaferova salak bir dokttora denk geldım sanırım kan değerine 2 kere baktır diyip duruyır daha olmayan bir gebelık diyor 3.5 haftalık diyor … inş düşük falan deildir ya inşallah yerlesme kanamasıdır