Gazel0606 Deletedmom124 bn eczaneden ücretli aldım doktor yazmıştı ücretsiz mi oluyor kaçıncı haftaya kadar kulnıyor
Deletedmom124 Gazel0606 canım doğuma kadar kullanıyorlar sen bir dahakine yazdırma direk git şöyle veriyorlar kan ilacını da veriyorlar bildiğim ücretsiz boşuna para verme
Tstnptt Yasemin00 hadi yaa meraktan çatlar insan bzmki erken gösterdi sağolsun 14 de %70 demişti doktor 16 de netleşti😊
Yasemin00 Tstnptt Çatlasam nolcakki göstermeyince bekletti.bizi bıdık kız olsun vardır herşerde bi.hayır diyorduk bizde🙂😊
Yasemin00 Tstnptt aynn öle demişti dr gösterme yenler genelde kız dır diye ayrıntılıda kesinleşti işte
0619 kızlar bana ilk hamileliğimde decavit vermişlerdi şimdi doktor damla verdi günde 9 damla hatta ellerinde yokmuş eczaneden aldım Pedia-D diye, kullanan var mi
Gazel0606 0619 kulnmam lazım gidip alcam inşla kan ilacını ve d3 kulanılması gerek vitamin ilaçlar suan elimde devit3 decavit var
Duygu_ikra51 nidarcn tok karnına alacaksın canım çocuğa çok güzel kilo aldırıyor kiminin de çocuğuna değil de kendine kilo yapıyor ama benim bebeğim gayet güzel kilo aldı onun sayesinde
Wonderanne nidarcn günde 1 tok karnına al çünkü bulantı yapıyor ben genelde kahvaktidan sonra içiyorum