Balance Bende gece yatarken iciyorum kilo yaptigini sanmam en azindan bnde oyle olmadi suan 20 haftaligim 54 le hamile kaldim 56 dayim yani iki kilo sadece almisim ilac kilo yapmadi bnde
Feridearslantas1 nidarcn Bende kullaniyorum ilk tok karna kullaniyordum saglik ocagindaki ebem miden bulanmazssa ac karna ic dedi yatmadan oncede icebilirsin sabah da
Perihanmurat53 Gunde 1 tok iciyorsun . Benim metabolizmam cok hizli calisiyor cok yemek yerim ama kilo almazdim sabit 53 e ancak cikardim😂 ama ilactan mi nedir bilmem istahim ayni ama su an 60 a yaklastim en son 3 hafta once 58 dim hala yiyorum😂
_elsm_ nidarcn anladım pek zannetmiyorum o zaman çünkü ben baştan beri kullanıyorum 37+4teyim 54 55 civarı hamile kaldım şuan 64 kiloyum kendi kilom hiç yok şişlik falan
Selimerve nidarcn gunde bır tane tok karnına kılo aldırmıyor yanı bana aldırmadı ben ıkı aydır kullanıyrm
[silindi] nidarcn tok karnına ama süt ve süt ürünlerini yiyip içtikten 2 saat sonra içmen gerekiyo ilacı özellikle c vitamini ile alımı emilimini arttıyor ben 12 gibi portakal suyuyla içiyorum canım
cimcimem3443 nidarcn ilacın üzerine yapıştırılmış kullanım şeklinde yemekle beraber kullanın yazıyordu aç tok demiyordu
Yasemin00 Tstnptt Evet teyzesi😊 çok güzel hissetmek tatlı tatlı canım kızım annesini hiç özmeden tekmecikler atıyor minnoşum benim 😍😘😘😘
Tstnptt Yasemin00 maşallah maşallah benm de prensesim olacak inşallah teyzesii 1 hafta önce öğrendm sabırsızlıkla bekliyorum tekmelerinii 😊
Theaydins Betuul12 ben de yeni başladım bı demir ilacı bı de bu ama demir ilacı sabah aç, decavit sabah tok yazıyor kutuda🙄
Tstnptt Yasemin00 hadi yaa meraktan çatlar insan bzmki erken gösterdi sağolsun 14 de %70 demişti doktor 16 de netleşti😊