Hndn1234 badem sevmiyorum ben çok az tükettim ama fındık antep fıstığı siirt fıstığı en çokda ceviz tüketiyorum küçük bi çerez tabağı yapıyorum bunların yanına kuru dut kuru elma da koyuyor salona bırakıyordum girip çıktıkça alırdım bir kaç tane ama şeker çıktığından beri ara öğünlerde almaya başladım