Ben de kan akışı yüzünden hep soluma yatmaya çalışıyorum. Gece uyandığımda sırt üstü yatmış oluyorum mesela soluma dönüyorum. Geçen gün detaylı ultrasonda sırt üstü yatarken tansiyonum düştü fenalaştım. Doktor kalbe giden kan akışını rahatlatmak için soluna dönmen lazım dedi, ben sola yatarken devam etti. Ben de “biliyorum geceleri de soluma yatmaya özen gösteriyorum” dedim. “Sürekli soluna yatacaksın diye bişey yok. Sağına da yatabilirsin yeri gelir sırt üstü de yatarsın zaten rahatsız olduğunda vücudun seni uyarır, uyandırır” dedi