Ozzzgeee Kızlar 21 haftalık hamileyim yattığım zaman sağ yda sol tarafıma yatıyorum ama uyku halindeyken farketmeden sırt üstü yatıyorum ve hiç bir rahatsızlık hissetmiyorum sabah uyandığımda farkediyorum bunu zararlı dye duymuştum korkuyorum ben gibi olan var mı siz neler yapıyorsunuz
AnneOluyorum35 Ozzzgeee bunu bende çok merak ediyorum doktorlara bi sormak lazım. Ben hep sırt üstü veya yüzüstü yatardım. Yan yatarak rahat edemiyorum uyuyamıyorum 😒
CgdmZtrk Ozzzgeee bende öyleydim doktoruma sordum bu haftalarda sıkıntı yok sıkıntı olacağı zaman yatamayacaksın zaten demişti. 27 haftalığız şimdi istesem de yatamıyorum baskı ve ağrı yapıyor. 25 e kadar istediğin gibi yat hiç bişe olmaz
Kubra67 Ozzzgeee ben artk sirt ustu yatablyrm. 😞 Solada sağada yatamyrm ama sola yatmak cocuk icin sağlikliymiş 😊
Agl_bs Ozzzgeee bende surekli sırtüstü buluyorum kendimi. Doktoruma sormustum hatta. Tehlikeli bi durum seviyesine gelse Allah korusun bebege zarar verecek kadar uzun yatsam falan annenin hemen hissedecegini tansiyonun dusecegini bi sekilde isaret verecegini söyledi. Bazen bebek cok kipirdaniyo uyandiriyo dönüyorum hemen yana 🤷🏻♀️😂
Ozzzgeee AnneOluyorum35 doktora gittiğimde sormayı unutuyorum ☹️ bir daha ki kontrole artk unutmazsam inşallah nette falan zararlı diye duyuyorum ama bilmiyorum artk inşallah bir şey olmaz 🙏
Ozzzgeee CgdmZtrk teşekkür ederim bilginiz için 🤗 bnde öyle duymustm uykudan uyanıyormusuz rahatsız olupta ama Bn uyanmıyorm Bi rahatsızlık hissetmiyorum 4 aydan Snra yatılmaması gerek dye duymustm bir de o yüzden aklıma takıldı
Arzuarzu Şu haftalarda sorun olmaz ama zamanla artık ağrısına uyanabilirsin benim öyle oluyor geceleri sırt üstü dönmüş oluyorum nefes darlığı karın ağrısıyla uyanıyorum dönüyorum sola , rahat yatabilmeyi çok özledim valla🤦🏻♀️
CgdmZtrk Ozzzgeee 25 haftadan sonra sırtına uzun bir yastık koy ya da yorganı katla koy ozaman dönemiyorsun ben öyle yapıyorum.
Hndn1234 Zaten sırt üstü yatınca bebek de rahatsız oluyor hemen hareketleniyor tekmeliyor. Kan akışı yavaşladığından sırt üstü yatmak iyi değil diye biliyorum. Hem bebeğin sağlığı için hem sizin vücut ağrılarınızın olmaması için rahat bi uyku için genelde sola yatmak öneriliyor
Ozzzgeee Hndn1234 bnde öyle duydum ama 21 haftadaym bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum uyandıracak kadar
Zuhraa Ozzzgeee kadin dogum doktorunun seminerinde dinlemiştim hep sola dogru yatilicak sağa veya sırt üstü yatilmiycak diye birşey yok. Istediginiz gibi uyuyun. Nasil rahat ediyorsanız bebeginiz kesinin icinde etkilendiği falan yok demişti.
Ozzzgeee Zuhraa bunu ilk defa duyuyorum Bn hep sola yatmaya calısıyorm ama olmuyor tabi rhat edilmyo uyandgmda sırtüstü buluyorum kendimi inşallah ddgnz gibi bsey olmaz
nur-kara Ozzzgeee zaten belli bir süre sonra rahatsız olup yatamayacaksın. Bende öyle uyurdum öyle özledim ki öyle uyumayı artık rahatsız oluyorum öyle uyuyamıyorum nefes alamıyorum öyle
Zuhraa Ozzzgeee yok canım zaten doktorlar ilk 6 ay istediginiz gibi yatın sonrasinda karniniz büyüdüğü icin zaten yan yatmak zorunda kaliyorsunuz diyor. Birde instagramda furkan bey var onunda bu konuda konusmasi seminerleri var. Istediginiz gibi yatın diyor oda
Arzuderinn Ozzzgeee sizin haftalarınızda pek.sorun olmaz doktorum 30 haftadan sonra sırt üstü yatma bi damar varmış bebeğe kan akışını engelleyebilir dedi. 35 haftalığım ama uyurken zaman zaman nefes alamayıp uyanıyorum sırt üstü buluyorum kendimi bebek ciğerlerime basıyor sanırım nefesim kesiliyor. Yan da yatamıyorum gerçi artık bebek kasiklarimda sıkışıyormuş gibi :(
Symcvk Aynısı ben de de var uykumda sırt üstü dönüyorum ama çok geçmeden uyanıyorum sırt üstü yatınca oğlum hareketleniyor rahatsız oluyor sanırım 19 haftalığız tam 😊