Berrin_94 Tstnptt hmm senin yeni başladı doktoruna bı git o zaman hem bebisini görürsün hem için rahatlar ☺️
Tstnptt Berrin_94 sağlık ocağına gidip kalp atışını dinledim pamuğumun rahatladım valla ebem çok anlayışlı Allahtan içim rahat etmedikçe arıyorum 🙈
Tstnptt Berrin_94 evet cnm küçük bir cihaz var onla dinliyor Bn kslp sesi duymak istiyorum diye arıyorum sağolsun gel diyo hatta bugün eşim pinpirikliyim diye söylendi anne o çok normall falan dedi
Berrin_94 Tstnptt hiç bilmiyordum bende çok pinpirikliyim en ufak bıseyde acaba bişey mi oldu diye icim içimi yer annelik iç güdüsü herkes anlamıyor ☺️
Tstnptt Berrin_94 aynen öyle cnm anlamıyorlar normal ama onların vucudun da Bi anormallik yok biz Bi ağrı girse hemen bişey mi oluyo acaba diyoruz işte
RabiaMG Tstnptt 14 haftaligm 6 7 haftadan beri o tat gitmiyor yemek yiyorm yok ama su icym suyun tadi yok agzimda sanki hep ilac tadi var ne zaman gecicek bilmiyorum 🤷♀️
Asel21 Tstnptt benm ikiz gebelik olduğu için iştahım çok arttı. 42 kilo ile hamile kaldım şu an 60 kiloyum. Gören 9 aylık sanıyor beni. Zayıf olduğum içinde aldığım kiloları göstermiyorum.
Asel21 Tstnptt doğrudur canm benim tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım 4,5 sene özlemimizdi o yüzden nasıl zaman geçti bilmiyorum daha dün gibi tedaviye başladğmzı hatrlyrum