Kızlar 17 haftalık hamileyim boğazımda hep kötü bir tat var gibi sabah kalktığımda yok ama sanki ilaçları içtikten sonra oluyor gibi yaşayan var mı bu durumu ilk hamilelik olduğu için pek bir bilgim de yok ona göre Bi sağlık ocağına gitsem mi diyorum hem bebişin kalp atışını dinlerim diye ama kararsızım