Tgbb yaşım 22 ilk gebeliğim de normal bir gebeliğim de var herhengi bi sıkıntı da Yok gebeliğimde sadece doktorun dediğini söylüyorum insanları ne gibi korkutmuşum kötü bir yorum mu yapmışım her şeye atlayıp yorum yapmak için yapmayın bunu yanıtlayıp konuşanlarda boş konuşup duruyor sizin gibi gayet normal birşey söyledim…