Happymama normalde 35. Haftadan sonra artık 2 haftada bir kontrol gerekir. Normal seyrinde ise herşey. Ama şuan hastanede bulunmanız hamile olarak çok riskli. Bu virüsün hamileler üzerinde farklı bir etkisi olup olmadığı çindeki 32 enfekte hamile semptomları üzerinden hesaplanıyor. Allah korusun herşey olabilir o yüzden kontrole gitmeyeceğiz acil durum olmadıkça. Acil durumdan kastım su gelmesi ( su kaçağı olabiliyor yavaş yavaş suyunuz gelebilir) aşırı karın kasık ağrısı, kanama, sancı, tansiyonun normalden fazla çıkması 14 lere çıkması mesela. Bu gibi durumlarda hemen gidin hastaneye. Ama demek herşeyiniz normal ki doktorunuz acil durum olmadıkça gelme demiş. Ben hastanede herkesi tanıyor olmama rağmen bana da gerek olmadıkça gelme 37.haftaya kadar dedi doktorum.