zeyzey95 AsenaArda sancın düzenli şekilde 5 dkya düşene kadar hastaneye gitme canım duş falan al sırtına beline masaj yaptır sancını evde çek en rahatı. Ama hastane uzaksa ona göre ayarla artık 🤣 Allah sağlıkla kolayca kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰
Sedaahmett AsenaArda suyun az mı geldi yoksa cok mu geldi canım. Dikkat et bebek susuz kalmasın. Bana doktorum suyun gelirse hemen hastaneye gel demisti cünkü
zmrtcskn AsenaArda canım bekleme ne olur ne olmaz susuz kalır felan nts ye bağlanırsın en azından kalp atışlarından haberiniz olur
Mila4 zeyzey95 su gelmesi normal nişan gelmesine benzemiyor beklememesi gerekir riskli bir durum olusmaması için..
RumeysaE93 Allah hayırlarla sağlıkla nasib etsin. Darısı bizim başımıza inşallah. Son 5 gün kaldı gününü tamamlamasına. Beklemedeyiz. Rabbim koronadan da muhafaza eylesin inşallah 🌹
Tusubasa AsenaArda bekleme canim git doktorum banada suyun gelirse hemen hastaneye gel demişti. Su geldikten sinra çocuk enfeksiyona açik hale geliyormus allah korusun
Sedaahmett AsenaArda git canım hemen. Bebek susuz kalmasin. Nst ye baglayıp bebek kalp atışını takip ediyorlar.
Degisken Bebek üç gün susuz yaşayabiliyor ama dr kontrolünde ve antibiyotik verilerek. Benimde suyum gelmişti az az. Ben hazırlanıp hastaneye varmam 2 saat sürmüştü. Orda da beklettiler toplam 5 saat geçti sancı yoktu sez aldı dr un mesaisi bitiyor diye:(
Poncik77 AsenaArda enfeksiyon kapar demişlerdi gebe okulunda suyunuz gelince. Nişanın gelince hemen gel demişlerdi
Mila4 AsenaArda Allah kurtarsın korkma insallah saglıcakla alırsın kucağına.su patlayınca daha çok ilgileniyorlar,bir şekilde doğuracaksın bu gün hayırlı evlat olsun insallah..
Mila4 AsenaArda Benim iki çocuğumda suyum patladı biri 5 saat sonra vakumla oldu.digeri 6 buçuk saat sonra normal dogdu.3.cüde nişan geldi sancı vs şiddetli olmasına rağmen 18 saat sonra dogdu..
Sumeyye_g AsenaArda benim gece 5 de suyum geldi ara ara damla Damla suyum gelmeye devam etti sancım da yoktu çok az vurup gidiyordu akşam eşim gelince ne olur olmaz deyip bebek susuz kalabilir siye korkup hastaneye gittik 2 cm açılmayla 6.5 da yatışım yapıldı gece 1.30 da Doğum yaptım bende takip edin kendinizi suyunuz benim gibi geldiyse bile gidin hastaneye