Gozde_coskun ben de iki kere yaşadığım için artık biliyorum malesef ama ne bileyim bu diğerinden farklı gelmişti üstüne görme diye bişey varmış belki o da olabilir diyorum çünkü diğerlerinde lekemin hemen arkasına kanamam başlamıştı bunda aradan günler geçti ve kan sonucum da 7 ydi yeni oluşma ihtimalinin olmasını düşünüyorum