Gozde_coskun İyi aksamlar, ben 1 sene önce burdaydım nurtopu gibi oğlum var 9 aylık olcak , bugun hamıle oldugumu öğrendım kan testımde 4096 cıktı deger ☺️ Yine geldim. Valla 6 gün gecmesıne göre bu deger normal mı haftaya randavu aldım doktordan gitcem
zeyzey95 Gozde_coskun normal canım kese gözükür artık hatta bebek bile görünür karından olmasa da vajinal de kesin görünür. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰
ElifNilMom Gozde_coskun adetim beş gün geçtiğinde benim 190 dı maşallah senin baya yüksek acaba ikiz mi 🙈❤️
Gozde_coskun zeyzey95 cok tesekkur ederım ☺️☺️ İlk bıan agladım , ilmal edermıyım 9 aylık daha o bebek falan 🥰 ama sonra peşpeşe büyütücem düşüncesi gelınce gitti o düşüncelerim.
Sedaegge zeyzey95 benim tam bir hafta önce 1530 du Pazartesi doktora gideceğim kese görünür mü artık :)
zeyzey95 ElifNilMom benim bir gün sonra 423dü onun pek ikizlikle alakası olmuyo canım kişiye göre değişiyor birazda hergün iki katı arttığını düşünürsek normal. Mesela benim de o civardaydı 6 gün sonra ama tabi ikizde olabilir Allah bilir
Gozde_coskun ElifNilMom hüç ikiz aklıma gelmedi 😱😂ailelerde yok . Ama ilk bebegımınde 2. Gecıkmede 1923 cıkmıstı benım degerler yüksek bence ☺️
Gozde_coskun zeyzey95 evet ekgıda var ama emıyordu o konuda soru ısaretı var kafamda hele gece uyanınca memede uyuyor hala , doktora sorcam onu
zeyzey95 ElifNilMom bende geç döllenme oldu ona rağmen böyle çıktı kimi 4 haftada 600 çıktı diyo kimi 200 çıktı diyor bu durumda kötü bişey var denmez seninki düşük yada yüksek gibi iki günde iki katı artıyorsa sorun yoktur canım 🥰🥰 yani belki seninde geç döllenme değildir olsa zaten ultrason da bebek son adet tarihinle uyumlu çıkmıyor doktor söylüyor
zeyzey95 Gozde_coskun doktoruna sor canım ama artık emziriyolar hep bi sakıncası yokmuş zaten sütün tadı acırsa falan bebek kendiliğinden bırakıyomuş
ElifNilMom Gozde_coskun yo zaten su an 18+1 büyüdü bir problem yok ben hani öğrendiğim zamanki değeri söyledim :)
ebrusb kızlar benim geçen hafta adet zamanımda lekem geldi hafif kahve sonrası gelmedi. aradan 3 4 geçti test yaptım pozitif çıktı. onunda arasından 2 gün geçti dün sabah kan verdim. prolaktin 34 beta 7 küsür çıktı. akşamına da adet oldum sizcr bu normal mi
ElifNilMom ebrusb yani canım ablam da ilk bebeğine hamileyken üstüne görme olayı olmuştu adet oldu ama bilmiyorum ki herkeste aynı şey Olmayabilir bi dr mı gitsen
Ayseozerckr ebrusb kimyasal gebelik geçirmişsiniz.. bir çok kadında oluyor ama fark edilmiyor siz yakalamışsınız.. benim de öyle olmuştu
Gozde_coskun ebrusb benimde olmustu kimyasal gebelik sen kontrollu gittiğinden görmussun yoksa bazı ınsanlar anlamıyor bile ☺️☺️Hıc morelinü bozma canımm
ebrusb ElifNilMom korkudan gidemiyorum 😢pazartesi günü sağlık ocağına tekrar kan vermeyi düşünüyorum bu olay normal gelmedi bana. daha önce iki kere kimyasal gebelik yaşamıştım ama onlar böyle olmamıştı. lekem giderek artmıştı ama bu leke sonrası ara oldu geç döllenme olabilir mi acaba diye düşünüyorum ama kendimi yine de temkinliyorjm her şeyr hazırlıklı olmak adına