Şunuda şuraya özel olarak belirtiyim kızlar birbirinize hırlamak için bahaneler türetmeyin,biraz daha insancıl olun. Okurken ben sıkıldım tebkilerinizden. Bırakın yanlışsa yanlış kalsın kendinizi kusursuz sanıp yanlış düzeltici sanmayın. İnanın bende burda sizin gibilerden sıkıldım ama ben okumıyım demiyorum çünkü mübarek her yerdesiniz şark görevi gibi