SARKZZZ Canmm patetes kızartması istiyor acı sosla birlikteeee😋 8haftalığım. Internette yemeyin şeklinde bilgiler var. Kızlarrr ne yapmalıııı🙈
SenaYenigun SARKZZZ ben kac gece kalkip kizartip yedigimi biliyorum, vucut karbonhidrat istiyo olabilir🙂
ElifKarata SARKZZZ canm artık bu yiyecek isimleriyle postlar açılmasın lütfen ben gecenin bir yarısı bunları görmek istemiyorum
Retina Neden yemeyecekmişsin evde kendin yap bişey olmaz. Bu kadar kasmayın kendinizi sakınan göze çöp batar😉 içinden geçenleri ye abartmadan 😉
SARKZZZ ElifKarata arkadaşlar sakin olun bana destek olanlar sağolunn. @ElifKarata sana gelince kuzdığım şey verdiğin ilk cvptır ve bi sonrakinde koyduğun ünlemlerdir! İlk msjın bu ....SARKZZZ canm artık bu yiyecek isimleriyle postlar açılmasın lütfen ben gecenin bir yarısı bunları görmek istemiyorum.... bana deil hiç kimseye böyle atarlı konuşamazsın! Dünde girmediğim gibi şuanda da bu konunun laf kalabalığına girmicem. Böyle şeyler bana göre değil. Hiç mi işim yok. Ünlem koyacak bişe yok. Hangi hakla ? Hayırdır ? Neyse çok bile yazdım tadımızı bozmayalım herkese kolay gelsin
SARKZZZ Sedaekici doğru söylüosun ilk hamileliğimm çookk istedikk Allah verdi biraz fazla pinpirikli davranıyorum sanki 🙈
NeslihanPiaAbac SARKZZZ ya bu cevap hiç hoş değil,canı çekiyor olabilir neticede hamile insanlarız onun yerine başlığı yiyecek içeriyor şeklinde değiştirebilirsiniz. Bu arada ben hamileliğimin başından beri yiyorum çok sık olmamak kaydıyla.
ElifKarata SARKZZZ patates kızartması olarak açmışsın bir de bakmayıver diyorsun Allah’ım yarabbim yiyecek ismi içeriyor yaz ben açmasam da görüyorum görmek zorunda değilim ...!!!!
Obsesifk ElifKarata @SARKZZZ tamam başlık değiştirildi sıkıntı yok kızlar gerilmeyin herkes tabiiki istediği konuda post açabilir ancak burası hamile plartformu olduğu için açtığımız gıda postlarının başlıklarına dikkat ediyoruz 🙂
Bgmbgm ElifKarata eee cnm sen hiç yemek sitelerini falan takip etmiyomusun benim.insagramda yemek sitelerini face de yemek sitelerini TV yı acsan her kanalda yemek sitelerini gorurusun zaten nolcak yani oncedenmis o kimsede alim gücü yokmuş ki şimdi herşey elimizin altında