Um07 doktorum bana zayıf olduğun için 18 haftadan sonra hissedersin demişti bende zaten hissettin şu anda tekmeleri kelebek gibi değil daha net belli babası elini koyunca bile hissediyor 22 e girmişsin sanırım 21 hafta bitmiş 23 e kadar hissetmezsen doktoruna söyle canım