Valla öyle bir şey yok benim tüm belirlerim kız üzerineymiş ama bence belirti insandan insana değişiyor. Bana mahalledeki teyze , bakkalda bekleyen abla , iş yerimdeki sekreter abla , kayınvalidem , sokaktaki kedi , muhalefet chp, akparti ilçe yönetim teşkilatıda dahil olmak üzere herkes kız dedi ama oğlum oluyor