Ben 19 haftadan beri kasnyorum 25 haftalgim benim her yerim dokuldü ama mahvoluyorum gebelik kolestazı degilmis sabahlara kadar yırtıyorum kendimi ailem esim herkes cok caresiziz gitmegim doktor gözükmedgim prof kalmadı cok kotüyüm canım cok acyor birden bire bir cocuk gibi aglyorum annem bile benle aglyor korkuyorlar delircem diye inanın cok zor allah kimsenin basna vermesin 2 tane tam altınimi bozdum gitmedigim ozel hastane kalmadı ama nafile gecmiyor hergun baska yerlerime atyor yuzüme cıkmaya başladı doktoe suyun az demisti bende o gün geldim cok agladım ertesi gün bunlar cıktı