Acaba benim gibi kaşınan varmı bu aralarda dermatoloğa gidemiyorum malum konudan dolayı, güneşlendikten sonra yanarsınız vücudunuz acır ya öyle bi acı ve kaşıntı var özellikle duştan sonra çok oluyo, hamileliğimin 2. Ayında başladı şu an 4 aylık olmak üzereyim 9 ayı bu şekilde nasıl geçireceğim bilmiyorum almadığım çatlak kremi, yağ kalmadı napıcamı şaşırmış durumdayım benim gibi olan varmı acaba?? Çatlağım yok henüz normaldede çok kuru bi cilde sahibim