Merve6475 Merveaygun her yerde aynı olmalı ya biz gitmicekken senin gitmen çok sacma hastane insiyatifinde degil diye biliyorum ben her yerde aynı
Merveaygun Merve6475 inan şuan deli gibi öldürdüğüm için uyuyamiyorum bende gitmek istemiyorum üstelik corona serviste mesaim var :( Allah sorsun ne diyeyim..
Merveaygun Merve6475 zaten hastayım öksürüyorum gribim bende gitmek istemiyorum ama olmadi rapor alcaml
fundan_81 Eros bende merak ediyorum polis memuruyum arayıp sorsam gel diyebilirler. İnsiyatife kaldıysak işimiz zor
Sedorika Busrat_ idari izin yok yıllıktan kullanabileceksin dediler banada sanırım ilk yayınlanan kararnamede gebelere izin vermemişti engellilere kronik hastalığı olanlara vermişti Yine o maddeyi baz alıyorlar
Merve6475 Sedorika yazıya baktıgımIzda bize izin verilen tarihi kastediyo canım bi yazıya bak memurlar nette bak kurumumda izinlisin dedi
Eros Sedorika hayir yeni gelen yazıda gebelere verilen izin yazısının tarihî ve sayısı var o yazıya istinaden idare izinli sayilanlar ikinci bi emre kadar devam edecek
melindam Sedorika Cumhurbaşkanlığının Çıkardığı Genelgede Açık Ve Net Yazıyor İdari İzinli ler 2.Emre Kadar İdari İzinlidir Diye Kimse Kafasına Göre İş Yapamaz Eğer Sizin Yıllık İzninizden Kullandırıyolrsa Cimeri Ara Ve Söyle
Merve6475 Merveaygun ardahanda görev yapıyorum ben canım aynen öyle gitme bencede rapor Al ama izinli olmaman çok büyük sacmalık
YagmrK Eros ben kamu personeliyim 6 aylık hamileyim bize de uzatıldı mı resmi yazıda göremedim biliyorsanız link atar mısınız?
aselarzum35 Bende aradım 1 mayıs a kadar izinlisin dedi lakin idari izin deki haftaların doğum sonrasına aktarılmıyor dedi 🤔 kafam karıştı