Dogabebek aynen 39+3'üm bugün kontrole gittim çok hafif sancı cıktı ama işe yarar düzeyde değildi maalesef. Benim doktorda cuma çağırdı yeniden ama sezeryanla önce suni sancıyı denemek istiyorum dedi. Inşallah cumaya kadar kendi sancılarım gelir diye bir umut bekliyorum