Miniminilina Serapcimen kiminle konuşsam,sancısı gelmiyor.sancısı tutup doğuran o kadar az ki.hep suni sancı.bende 36+3 oldum.bendede sancı olmaz mı ki 😞
Dogabebek Serapcimen bende 39+2 deyim hic bir belirti yok. Bugun kontrolum vardi bebegim kanaldan cikmis boyle olursa sezeryen dedi doktorum. Acaba tekrar kanala girme sansi var midir ? Sizinkiler uslu uslu duruyor mu kanalda😀
Nisaasel Miniminilina maalesef canım herkes o kadar şanslı değil işte çok imreniyorum o şekilde doğumunu yapanlara ilk kızımda ne nişanım geldi ne suyum ne de açılmam olup sancım tuttu. Suni sancıyı yedim doğurdum 39. Haftada. Bu kızım 37+4 oldu güzel ataklar bekliyorum inşallah bi daha suni yemek istemiyorum
alpber Nisaasel suni sancı almak için sancının belli bir oranda olması yada açılmanın mi olması gerekiyor acaba? 39+3teyim artık doğurmak istiyorum 😥
DiyetisyenSena 36+1 de sancım çıkmıştı Nst’de doktor serum taktırdı meğer Doğum başlayabilir diye durdurmuş 🙁 Şimdi 38+6 oldum ne sancı ne ağrı hiçbir sinyal yok 🙁 Bıraksalardı doğursaydım ne olurdu,küstü çocuk gelmiyor 😂
alaelikkran Bende 39 haftalik oldum gelen giden yok persembe gunu gene kontrole gidocem bakalim açılmam olcak mı ne diycek heycanla bekliyorum 😊
Serapcimen DiyetisyenSena hayrr carsamb kontrolum var. En son gecen hfta gitmistim yaklsik 2 cm acilmam oldgunu soyledi doktor bekliyoorz smdilik 🙂
Nisaasel alpber benim hiç sancım olmamıştı sadece 1 cm açıklığım vardı Doğuma girerken 39. Haftama girer girmez suni sancı alıp 6 saatte doğumum olmuştu
alpber Nisaasel Gerçekten her doğum birbirinden farklı oluyor 😊 su gelmeden nişan gelmeden hatta sancı bile gelmeden doğum başlayabiliyor ve sanırım ben korkuyla kendimi dinledikçe çocuğumu da strese sokup doğuramıyorum 😭
NurseliAliosmanGk Setinay ne olcak kardeş gununde dogmazsa hastaneye mi alcaklar bende korkuyom valla
Aysen Setinay NurseliAliosmanGk Benimde 39+6 ama dünden beri belim cok fena hiç bu kadar olmamıştı yarın kontrolüm var eger değişiklik olmazsa persembe büyük ihtimal sezeryan çatım basık normal Doğum için zorlanabilirmişim .En son gittiğimde en ufak açılma yumuşama yoktu🙄Yinede Allah büyük bekliyorum