Ben böyle bir durum yaşamadım ama bir akrabamin bebeğine hidrosefali teşhisi koydular böbreği yoktu yeri bile yoktu gebeliğini sonlandırmak istediler sonrasında tüm hamileliğini zorlu geçirdi ve kendi kişisel sorunları ağrı sancıları harici doğuma kadar hastaneye gitmedi hareketlerini net hissediyordu ve Allah'a emanet etti, doğum yaptı bebek çok güçsüzdü bir ay yoğun bakımda kuvezde kaldı sonrasında her an birşey olacak diye kalbimiz ağzımızda beklerken çıktı şuan sekiz aylık oldu ve baş bölgesinde bir büyüklük yok beynindeki taramaları da aynı şekilde düzgün çıktı , maşallah sağlıklı. İnşallah bebeklerimizi sağlıkları ile imtihan olmadan bir avazda alırız kucagimiza, bu dönemde moral ve kararlılık çok önemli Allah'tan gelene şükürler olsun😚