Canım bu konuyu çok araştırdım benim çocuğuma kolfosefali tanısı konulmuştu oda sıvı demek 20 haftada 10 du doğumumda 18 ile girdim 30. Haftada durdu artış çok olumsuz şeyler duydum doktor şant takılabilir felan dedi ama doğduktan sonra gerek duyulmadı hamdolsun şükürler olsun ki çocuğumda hiç bişey Yok fazlası var eksiği Yok rabbim yar ve yardımcın olsun artış ilerleyebilir durabilir gidebilir hiç belli olmuyor ama inşallahh düzelir Yok olur gider sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim