Kumralbela Çok memnunum ben. Ulaşabiliyorum her zaman. Geç de olsa mutlaka yazar. İlgili samimi sıcak ve çok güven veriyor bana. Bilmiyorum kendimi rahat hissediyorum. Bazen çok darlıyorum hatta karın ağrım oluyor gel bakalım diyor oradaysa hemen bakıyor. İlgili bi doktor. Doktorsitesinde yorumları da çok iyiydi öyle bulmuştum ben. Tüp bebek ve pkoda da çok övüyorlar. Bi de en sevdiğim huyu soğukkanlı ve tedbiri asla elden bırakmıyor. Tavsiye ederim yani ☺️