Raziye26 35+3 ’üm önceden çok hareketiydi şimdi bizim hareketlerde çok değil normaldir büyük ihtimalle yeri daraldığı için
Gupse Crn91 2 haftada bire düşmüştü kontrol tam bu virüs çıkınca 3 hafta sonra görüşelim dedi 36+5 de gideceğim tekrar .33 de gitmiştim En son.bakalım o zaman tekrar ne zaman gel diyecek bende merak ediyorum
Gupse Merve_kucuk aynennnn bende 2 gündür yavaştan şiştiğimi hissetmeye başladım 😂 2. Hamileliğim unutmuşum şimdiye kadar birşey olmayınca bu sefer şişmeyeceğim galiba düşüncesine kapıldım ama yanılmışım 😂 başladım yani 😌
mihrinazsumbul Crn91 37 haftaya kadar genelde 3 haftada bi çağırıyo doktorlar 30 da gitmiştim 33 te çağırmıştı sonra 36 da çağırmıştı benim doktorum 37 itibariyle de her hafta ..