Hareket azlıgı başlıgı altına benimki çok hareketli yazmak bazı yorumlar gerçekten bi garip ki insan çözmek zor oluyor 🤷🏻♀️
Neyse cnm 33-34.haftalarda bi azalma oluyo genel olarak nedense benim o şekilde olmuştu yeni doğum yapan komşumda aynı şeyi yaşadıgını söylemişti ve bu yüzden doktora dahi gittiğini :) çok sıkıntı yapma hareketi az dahi olsa hissetmiş olman kâfi. 24 saat için 10 kez demişti bana da doktorum hiç hissetmezsen gel demişti. Bi kaç güne normale dönecektir hareketleri stres yapma 🙏